DD/MM/GGGG vai otrādi.



šodien biju dāvanupirkšanā...kā arī visu šo 52.nedēļu. un man bija jāspraucas cauri cilvēkiem. un es teicu "es atvainojos" kādas hmmm-daudz daudz reizes. nekas nesanāca no visa. mzaliet sanāca,bet pilnīgi pārāk maz nekā vajdzēja. es,dumā,nopirku savas lielās ziemas kedas (vīriešu zābaki tie ir īstenībā). un tad man ar to milzīgo kasti vajdzēja visiem atvainoties garām....*DOH*
rasma raksta,ka raudāja no filmas vienas. es arī gribu tādu redzēt.
nu lūk. tagad esmu jau mājās. pamazām jau sāku kust. šodien ir -12. NEnais.
un man šodien arī uzdeva juatājumu vai Tev ir visas skrūves galvā. un mani bērni mani sauca par KOKO. paši saprotiet vārda nozīmi.
varētu tagad būt vasara. man būtu siltāk. 
šovakar uz balli iešu. nezinu ko gērbt. adios amigos. rasma aizbrauca uz balviem.
zin ko es vēlos ziemassvētku dāvanā? apakšveļu un vilnas zeķes.
viss. jau pārrunāju iedalīto tarfiu.


Kommentarer
Postat av: kiCker7

man jau tā likas ka tieši to tu vēlies Z-svētkos!!

2009-12-19 @ 18:01:26
URL: http://kiCker7.wordpress.com
Postat av: liiga

jaa,jo zin kaapeec. mani ziemas zaabaki ir nenormaaaaaali forshi,tikai ne silti :D hahahaha SMART GIRL. taapeec domaaju vilkt daudz zekjes. lai silti!

2009-12-20 @ 00:26:29
URL: http://plastkudde.blogg.se/
Postat av: sarma

:D siltie zabaki ir vecumdienām, skaistums prasa upurus :D

2009-12-21 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0