MISSADE090909/PALAIDUGARĀM090909

jaajaa,så blev det. ville ha en blogg som har blogspot.com på slutet a länken. det tyckte jag lät coolare.men! jag är inte så bra på datorer och sånt,så jag kunde inte hitta.... eller jag orkar inte redan :D det gick inte att ladda upp stora bilder helt enkelt!
så då fick det blir tråkiga blogg.se
jag ska kolla om jag kan få hjälp av någon bloggdesignsmartis så jag kan ha en cool blogg länk :D hahaha

mycket välkomna är ni iaf!

mmm,čau draugi! man neizdevās kā gribēju.

bet ļoti labi gaidīti esiet te!


Kommentarer
Postat av: amanda

så du har skaffat blogg. kul gumman! =)

2009-09-10 @ 16:36:29
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0