åt helvete!

ja,det var ett tag sen,korvar :D hahah
har inte så mycket att säga,bara att min datorn är trasig.Och jag sitter i skolan och skriver svärord i mina nya böcker som jag fick nyss. Det började med att jag skrev dra åt helvete. och sen såg det snyggt ut,så jag fortsatte allt och alla jag kunde. ...blev en del. trodde jag inte om mig själv :D:D:D hahaha. puss på dej maja. för du är den enda som läser detta. <3

Sveikinjii mani miiljie makaroooni <3 sen tas bija...blablabla. :D naw man daudz ko teikt,jo kad es beidzot varu kaut ko teikt,tad esmu visu aizmirsusi,kas jaasaka. hm,mans kompis ir saluuzis. un vakar sataisiija. bet izraadaas ka nesataisiija patiesiiba. yes bitches. es tagad seezju skolaa. un rakstu visus lamu vaardus,ko zinu. hhah,daudz sanaaca. es daudz lamaajos. man patiik. saakaas ar to,ka uzrakstiiju- ej pie velna ( :D ) kaads lamu vaards. nee,zviedriski tas ir lamu vaards. nu apmeeram kaa fuck off. <3<3<3 hahaha. un tad aizgaaja visi citi vaardi. un veel varbuut tas ir taapeec,ka man ir forsha pildspalva. nu taada pluustosha :D un arii VARBUUT taadeelj,ka es vnk negribu maaciities :D hahahaha

doh.doh.
buchas. esmu ieputinaata.


Kommentarer
Postat av: .....anonym..

Väx upp nångång!

2010-02-04 @ 13:28:48
Postat av: liiga

säger du som skriver under anonym. oj!

2010-02-06 @ 17:14:59
URL: http://plastkudde.blogg.se/
Postat av: amanda

jag läser också liiga! :D

2010-02-18 @ 23:30:22
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: ......................

``sitter i skolan och skriver svärord i mina nya böcker som jag fick nyss. `` .... hur smart är det då????

2010-02-19 @ 23:23:02
Postat av: liiga

varför går du ens in här "punktmänniska"? (:

2010-02-21 @ 01:26:08
Postat av: Maja

Hahahaha söööt du är :D

2010-03-05 @ 16:14:23
URL: http://Maolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0