PAR KONTRIKIEM RUNAAJOT...

hehe,nevareeju nociesties izstaastiit savu shii briizja domu. nereti esmu last-minute-girl, tikko pamodos un attapos,ka man riit ir ieskaite/eksaamens organizaacijaa. nepatiikama sajuuta kruutis paarnjeema. un tad lasu lasu lasu visaadus papiirus panikaa,censhos visu iemaaciities. *hahhahaha* un domaaju...ka vieniigaa izeja taisiit shpikerus. ne tikai taapeec,lai var noshpikot,bet arii kaut ko iemaaciities,utt. ... un tas kaapeec gribeeju sho ierakstu rakstiit ir tas,ka atcereejos kaa mees vidusskolaa SHPIKOJAAM. omg,kaa mees shpikojaam :D hahahha, es smaidu un mazliet pat iesmejos,kad atceros, kaa gorkina stundaas pilnas kabatas ar gleznaam,kuras un apli suutam... kaa reizeem gaajaam pie taas labaas "kopeetaajas",lai cita shpikerus nokopeet... kaa rasma 12.klasee cilaa klades malinju un kreemane saka:rasmaaaaa,aj aj aj, un pamaaj ar pirkstu. kaa es atnaaku uz ieskaiti pie vinetas un nezinu no kuras graamatas shpikot,kur nu veel kuraa lappuse... hahahhaha :D TIIIIIIIIK SWEET.
hihi. un kaapeec man tas naw tik pashsaprotami tagad? jaa,zin kaapeec,jo ja muus pieker jeb kaada veida viltoshanaa, tad izsleedz no skolas saakot no 8 nedeeljaam liidz pat 3 gadiem :D hahaha.
un ziniet ko es dariishu riit- shpikoshu :D:D:D kas neriskee,nedzer shampanieti :D VISSTULBAAKAIS teiciens!!! bet riit vakaraa dzershu shampi...ja nebuushu no skolas izsleegta!!!
APSKAAVIENS UN JAUKU JUMS WEEKENDU!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0