PAR SHOVAKARU VIENKÄRSHI...

sveika! es shovakar esmu joprojaam darbaa, eediisim vakarinjas kopaa,kas ir ap plkst 7iem... taapeec izmantoju iespeeju mazliet pamaaciities un arii kaut ko ierakstiit te...
eeriks gatavo eedienu un klausaas operu...pirms chetraam minuuuteem bija rihanna...ok,whatever.
manaa zviedrijaa auksts laiks ir, es vakar nokritu no ritens un sasitu galvu un kermeni visu. bet shodien vairs nesaap.
ko veel man teikt/staastiit?
vieniigais,ko es tagad daru visu sho laiku ir maacos un täpat neko neiemaacos un domaaju par ziemassveetkiem.
ko juus?
peec piektdienas eksaamena atsaakshu treneeties.
un manas graamatas skolai maksaa veselu naudas puuru. un ar katru naakamo kursu arvien daargaakas.
labi,beigshu rakstiit te... turpinaashu klausiities operu,palasiit kaut ko piektdienai un sajust gääärdo eediena smarzju... (pagatavotas vakarinjas man ir luxury.)
PASKAUJU.SARGIET SAVUS TUVÄKOS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0